Şu anki neoliberal düzen çok mu verimli? Anadan babadan mirasla rahat eden nepo babyler, ev alma olasılığı bile kalmayan kuşaklar, popülist siyasetçiler, siyasetçilerin oyuncağı olmuş "bağımsız" merkez bankaları, "kurumların özerkliği", "hukukun üstünlüğü"... Bir ton anlamsız neoliberal klişe ezber...
Şu anki neoliberal düzen çok mu verimli? Anadan babadan mirasla rahat eden nepo babyler, ev alma olasılığı bile kalmayan kuşaklar, popülist siyasetçiler, siyasetçilerin oyuncağı olmuş "bağımsız" merkez bankaları, "kurumların özerkliği", "hukukun üstünlüğü"... Bir ton anlamsız neoliberal klişe ezber...